Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Το περιεχόμενο αυτού του προφίλ είναι ιδιωτικό και προστατεύεται από την εθνική νομοθεσία περί επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (Ν.2472/1997, Ν. 3783/2009, Ν. 3917/2011 και Ν. 4070/2012), καθώς επίσης από την αντίστοιχη ευρωπαϊκή και αμερικάνικη νομοθεσία.

Δήλωση-προειδοποίηση προς κάθε πρόσωπο, ίδρυμα, πράκτορα, φορέα ή οργανισμό ιδιωτικό ή δημόσιο ή κάθε άλλη κυβερνητική δομή συμπεριλαμβανομένης μη περιοριστικά της Ελληνικής κυβέρνησης ή οποιασδήποτε άλλης κυβέρνησης, ή επίσημης ή ανεπίσημης αρχής που κάνει χρήση ή παρακολουθεί αυτόν τον δικτυακό τόπο ή οποιονδήποτε από τους συνδεδεμένους με αυτόν τρίτους δικτυακούς τόπους της: ΔΕΝ έχετε την άδεια μου να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε από τα στοιχεία του προφίλ μου ούτε οποιαδήποτε από το περιεχόμενο που περιέχονται στο παρόν, συμπεριλαμβανομένων και των φωτογραφιών μου ή των σχολίων που έγιναν σχετικά με τις φωτογραφίες μου ή οποιαδήποτε άλλη εικόνα, φωτογραφία ή προϊόν τέχνης αναρτήθηκε στο προφίλ μου. Ως εκ τούτου απαγορεύεται αυστηρά η αποκάλυψη, αντιγραφή, διανομή, διάδοση ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια εναντίον μου σχετικά με αυτό το προφίλ και το περιεχόμενο του. Οι ανωτέρω απαγορεύσεις ισχύουν και για κάθε εργαζόμενο, πράκτορά, φοιτητή ή άλλο προσωπικό υπό την καθοδήγηση σας. Το περιεχόμενο αυτού του προφίλ είναι ιδιωτικό και προστατεύεται από την εθνική νομοθεσία περί επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (Ν.2472/1997, Ν. 3783/2009, Ν. 3917/2011 και Ν. 4070/2012), καθώς επίσης από την αντίστοιχη ευρωπαϊκή και αμερικάνικη νομοθεσία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: